Často sa nás pýtate:

Prečo vznikla takáto služba pre motoristov?

Máme 12-ročné skúsenosti s podobným produktom, ktorý sme dodávali pre kamiónovú dopravu. (V LKW máme produkt dimenzovaný na celú EÚ a je omnoho drahší kvôli tomu, že je postavený na VIN kód vozidla a návesu. Podľa skúseností, ktoré máme, sú tak dopravcovia maximálne spokojní, a takisto na území SR nič nedoplácajú). Práve toto nás naštartovalo, aby sme vytvorili produkt aj pre osobné vozidlá, kde sme citlivo zvažovali cenu a k tomu adekvátne služby, pretože nie každý vodič je havarijne poistený a chceme pomôcť každému – aj tomu, kto si „zabudne“ zaplatiť PZP.

Je vaša služba prístupná aj pre motocykle?

Áno, služba je dostupná pre akékoľvek vozidlo do 3.5 tony.

Ako rýchlo viete reagovať na zavolanie?

Náš centrálny dispečing je v prevádzke NON-STOP a je povinný do 15 sekúnd odpovedať na hovor a pomôcť klientovi.

Keď si zaplatím niektorú z vašich služieb - je karta prenosná napr. medzi vozidlami?

Nie. Karta je vydávaná na konkrétny typ vozidla podľa EVČ vozidla a VIN.

Čo v prípade nehody vozidla, ak sme 4 osoby s väčším množstvom batožiny?

Sme tu na to, aby sme sa postarali o vaše vozidlo, a samozrejme aj o posádku. Havarované vozidlo vám odvezie odťahovka a posádku naše osobné vozidlo, ktoré vás privezie až domov. Túto službu máte plne predplatenú v rámci balíka, a preto neplatíte nič navyše.

Aký je rozdiel, keď si zaplatím balík Žltý Anjel Assistance a keď zaplatím v poisťovni havarijnú poistku?

U nás je výhoda tá, že zaplatením ročného poplatku už nič nedoplácate a nemôže sa vám stať, že vaša asistenčná služba dá za vás garanciu napr. len 25 EUR a vy budete doplácať odťahovke napr. 170 EUR. Toto u nás neexistuje!!!

Mám zaplatený balík Žltý Anjel Assistance, niečo sa mi stane a nemám pri sebe žiadne finančné prostriedky, čo mám robiť?

U nás sú všetky poskytované služby v rámci SR zahrnuté v ročnom poplatku a dopláca sa len za prípadné použité náhradné diely či dovezené pohonné hmoty.

Mám zaplatený balík Žltý Anjel Assistance, ako mám postupovať pri udalosti/nehode/poruche?

Každý, kto má uhradenú našu službu, má nárok na všetky služby, ktoré uvádzame. Každý motorista po uhradení poplatku dostáva od nás poštou kartu, kde má označenú jej platnosť a vygenerované číslo. Ďalej zasielame riadny daňový doklad a nálepku na okno vášho vozidla. Na karte máte všetky dostupné non-stop telefónne čísla na náš dispečing. Zavoláte, náš dispečing si overí vaše číslo karty a už len nahlásite, čo potrebujete. O ostatné sa už postará náš dispečing. Naša služba je jednoduchá, rýchla a profesionálna.

Ak predám vozidlo, alebo mi bude ukradnuté, je služba platná alebo môžem produkt preniesť na moje nové vozidlo?

Ak vozidlo predáte, tak odporúčame upozorniť na tento fakt nového majiteľa a kartu mu predáte spolu s vozidlom. Nový majiteľ by sa nám mal ozvať, aby sme mohli zmeniť údaje za nové, nakoľko môže dôjsť aj k zmene EČV. Keď si kúpite nové vozidlo, tak si v prípade záujmu zakúpite novú kartu na nové vozidlo. Karta je medzi vozidlami neprenosná. V prípade krádeže vozidla je vhodné nám túto skutočnosť nahlásiť, aby sme zablokovali predmetnú službu v prípade zneužitia neznámou osobou.

Nenašli ste odpoveď?

Napíšte nám prostredníctvom uvedeného formuláru a my vám radi odpovieme.

Meno (povinné) *

Mobil (povinné) *

Email (povinné) *

Otázka (povinné) *

Modelová situácia – porucha:

Family Broken Down On Country Road With Hazard Warning Sign In Foreground

Štvorčlenná rodina sa vybrala z Bratislavy na troj dňový výlet do Tatier. V Poprade sa im však pokazilo vozidlo. Vodič má predplatený balík Žltý Anjel Assistance. Ihneď kontaktuje centrálny dispečing Žltý Anjel Assistance, dispečing s klientom overí platnosť jeho asistenčnej karty a pýta sa klienta, akú pomoc potrebuje.

Dispečing volá najbližšie odťahovacie vozidlo, udá polohu pokazeného vozidla a požiada o prepravu štvorčlennej posádky. Odťahovka naloží pokazené vozidlo a odvezie posádku vozidla s náhradným vozidlom na miesto určenia, ktoré zadal klient a to je servis Škoda. Klient v tejto modelovej situácii nič nedopláca, nakoľko všetky uvedené služby ma zahrnuté v balíku Žltý Anjel Assistance.

Modelová situácia – nehoda:

Man on the phone after colliding car

Manager známej spoločnosti sa na základe nariadenia svojho nadriadeného vybral na obchodné rokovanie do Košíc.V Levoči v pravotočivej zákrute oproti idúci vodič neprispôsobil svoju rýchlosť a jeho vozidlo vynesené zo zákruty nekontrolovane narazilo do vozidla nášho manažéra.

Ihneď kontaktuje centrálny dispečing, dispečing s klientom overí platnosť jeho asistenčnej karty a pýta sa klienta, akú pomoc potrebuje. Dispečing volá najbližšie odťahovacie vozidlo, udá polohu havarovaného vozidla. Odťahovka naloží pokazené vozidlo aj s našim klientom a odvezie havarované vozidlo do Bratislavy. Vozidlo sa vezie do značkového servisu, tak ako požaduje náš klient. Klient v tejto modelovej situácii nič nedopláca, nakoľko všetky uvedené služby ma zahrnuté v balíku Žltý Anjel Assistance.